Sunday 17 April 2011

laptop baru and kendurii!!

assalamualaikum!!!! ngeh2~ first kali aku mngupdate post nih! hah! my story today is a new laptop!!
kisah ni berlaku ptg klmarin.. aku berada di rumah dan kedengaran bunyi enjin motosikal yg amat merdu..hehe!
aku dah mngagak itu adalah motor ayahku yg baru pulng dari kerja..!
rupnya2 ayahku x pulang dari kerja tapi telah snggah dulu di DEWAN MAHSURI yg ada cmputer fair disitu.. lalu dia telah mmbeli sbuah laptop! pergh2 best kot! yer ar sblum ni aku hnya pkai laptop mak jang aku jerr..skunk dia dah ambil balik..so aku dah ada lptop baru,,, thnax dad!
laptop ni x la mhai sngat.tapi boleh laa.
antra spesifikasinya..:
asus a42n-vx093
, - AMD Phenom II N830 Triple-Core Processor (2.1GHz)
- NO Operating System
- 14" 16:9 HD (1366x768) LED backlit Screen
- 2GB DDR3 1066 MHz SDRAM, 2 x SODIMM socket for expansion up to 8GB SDRAM 
- ATI Radeon 4200 with Shared video memory
- 320GB 5400rpm Hard Disk Drive
- DVD Super Multi Double Layer 
- SD, MMC card reader 
- 0.3 Mega Pixel web camera
boleh la kan~~
ni lah laptop tuu!
CERITA HARINI
hah..tu kisah kelmarin..kisah harini plak... tadi aku pergi kenduri tahlil dekat umah sahabat aku yg bernama khairuldin saad @ nasa..  ni fb dia klik la law nk tgok!..
destinasiinya di tasek gelugor penang..di kg tok bedu,,haha..pi la cari kat google map law jumpa..
aminin @ panjang telah mngsponsor kereta..
so naik kereta la kami..ngeh2~
ni antara gmbaq yg di snap oleh tuan rumah..ngeh2~
ni ar tuan rumah!

makan lam talam nah!! lauk n nasi terbaik!!!











hah..sekian tok post kali nii..see ur next time.. im still new in blooging world!!



No comments:

Post a Comment